Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 2.0 JTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
    ... бензиновите мотори на Алфа са на средно ниво да не кажем и на под средно и това практиката също го доказва.
    Какво доживях да видя!!!
    Не мога да повярвам, че чета подобно нещо във Форум на феновете на Алфа Ромео! За момент реших, че съм в друг форум?!?

    Ай, стига сте ревали, кво му има на твин спарка. Който му идва нагорно да го поддържа, да си купи Кадет!

    Стига сте ревали

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Какво доживях да видя!!!
      Не мога да повярвам, че чета подобно нещо във Форум на феновете на Алфа Ромео! За момент реших, че съм в друг форум?!?

      Ай, стига сте ревали, кво му има на твин спарка. Който му идва нагорно да го поддържа, да си купи Кадет!

      Стига сте ревали
      Last edited by Доко; d.m.y г., 00:02.

      Comment


      • #33
        Изобщо не рева, а вие четете както дявола евангелието. Не говоря за сравнение на стари и амортизирани двигатели. Моето твърдение е, че дизеловите мотори на Алфа са конкуренти на двигателите на други големи производители , не е същото обаче с бензиновите мотори. Лично аз карам бензинова алфа, не бих я сменил с дизел, смея да твърдя, че като цяло съм доволен от автомобила и проблеми с изключение на "нестабилните обороти" при празен ход не съм имал, мотора ми е отлично поддържан както от предишният собственик, така и от мен, имал съм възможност да я карам на ръба на възможностите и в продължение на доста километри и мотора не "роди" както твърдят някой в други теми, но със сигурност следващата ми кола няма да е алфа.....безпристрастните колеги знаят защо.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #34
          Да кажа нещо в подкрепа на бензиновите мотори на Алфа. Визирам така одумваните туйнспаркове.

          Мощност - над средната за класа
          Поддръжка - нормално скъпа за класа
          Разход - нормален, дори нисък за класа

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Да кажа нещо в подкрепа на бензиновите мотори на Алфа. Визирам така одумваните туйнспаркове.

            Мощност - над средната за класа
            Поддръжка - нормално скъпа за класа
            Разход - нормален, дори нисък за класа
            Аз мога да кажа пък след чипа и след тач шайбичка долу на вала, мотора стана адски пъргав. Преди и мен ме дразнеше, но сега даже си го харесвам
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Ники, не говорим за тунинг, а за мотора по принцип

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Да кажа нещо в подкрепа на бензиновите мотори на Алфа. Визирам така одумваните туйнспаркове.

                Мощност - над средната за класа
                Поддръжка - нормално скъпа за класа
                Разход - нормален, дори нисък за класа
                Абсолютно вярно, само че за стария Туин спарк .
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Абсолютно вярно, само че за стария Туин спарк .
                  Абе и аз съм на тва мнение,ама ретро е вече за съжаление.
                  Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Абсолютно вярно, само че за стария Туин спарк .
                    Стария? Кой от всички стари?

                    Comment


                    • #40
                      Още ми е мъчно за старата 155. 1.8 Т.С. 8 вентила. Много издръжлив мотор. Колко съм я влачил на прекъсвач на 5-та..........
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Абсолютно вярно, само че за стария Туин спарк .
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Стария? Кой от всички стари?
                        Стария с агренажната верига,който е на 155,а и по стария на 75 предполагам е също много здрав.

                        ПП И така не ми стана много ясно сега за тоз ЖТС,него ли слагат в 159,единствено разбрах че е Опелов мотор и е несполучлив с проблеми в главата и газоразпределението.А пък не звучи зле 170 катъра мамка му.
                        Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                        Comment


                        • #42
                          Първият 2.0 ЖТС го слагат от 2002 година на 156, а на 159 слагат 1.8, 1.9, 2.2 и 3.2 ЖТС... Ама - това не са Алфа-мотори!

                          Comment


                          • #43
                            Трябваше да копираш оригинала!Така преведено, все едно гледам Том и Джери!
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #44
                              Имам Алфа 156 с такъв мотор -2,0 ЖТС от 2005 г. и засега не съм имал никакви проблеми.Заковава оборотите на 1000 и след 1 минута на 850.А преди 3 дни ходих от Нова Загора през Шипка до Плевен и се върнах през Хаин Боаз натварен с 3 възрастни като по завоите изрязах доста опели и фиати със модерни двигатели като налях гориво за 60 лв,Борд комп. ми показа среден разход 7.4 л.Забравих да кажа че съм с авт,скорости.Досега карах една Лагуна 2 и сменянето на скорости от волана ме изпълни.А приказките за "фабричен дефект" само ме разсмиват.Това е спортна кола със нормално за това скъпа подръжка.Как установихме фабричния дефект ,видели сме 29 мотора от колко ,примерно 200 000 произведени и вече отсякохме.Айде по-скромно.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                                Първият 2.0 ЖТС го слагат от 2002 година на 156, а на 159 слагат 1.8, 1.9, 2.2 и 3.2 ЖТС... Ама - това не са Алфа-мотори!
                                извинявам се за спама но какви са тези мотори жтс ,някъде бях чул че са на опел???
                                sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                                Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                                Comment

                                Working...
                                X